2007. szeptember 16., vasárnap

PIKNIK

Na, most ebredtem es a kovetkezo latkep fogadott:
- 23 sörösüveg szétszórva a szélrózsa minden irányában
- egy abszolút vodkás üveg a kanapén, tartalma ismeretlen helyen, átható vodkaszag a nappaliban
- két üveg Jim Beam, az egyik a váza mellett, a másik a padlón, félig tele ( már Kunzler(IA) sem a régi)
- A konyhában koktélmaradványok és alapanyagok szerteszét
- egy Baileys - én fejeztem be csontra
- Némi Metaxa és Ouzó
- gyanús növénymaradványok, cigarettacsikkek,
- iszonyú alkohol és dohányfüst-szag mindenütt - kepesztek a kalcium pezsgőtabletta irányába.

A nagy ruhásszekrény ajtaja tárva-nyitva, Toma horkol benne. Faludy valahol a padló és a kanapé között fél úton fetreng, a két Novotnhy a padlón, szétvetett lábakkal, két mesterien felfújt nyári, úszóizén. Angel bezárkózott Verával a fürdőszobába (a csajok velem aludtak a vendégszobában!, volt több is: Erika, Ági, Judit?, etc. - de elpályáztak, bár Juditot mintha látnám Toma alatt?), Kunzler a hálóban, hason fekve, a feje befúrva a kispárnába. Bodó pedig egy gőzölgő csésze kávé mellett a konyhában agonizál. Na, ő az én emberem ilyenkor. Szociális érzéke nulla, és azon töpreng, miért állt le tíz éve a hernyóról. Akkor most ez mind nem lenne.

A dolog egy Margit-szigeti pikniken kezdődött, ahol még csak négyen voltunk: Angel (úgy volt, hogy Angel nem jön haza, de négy nap Kunz nélkül elégnek bizonyult, hogy felszálljon egy gépre), Kunzler, Toma és én - az okt 23-i esküvőnk részleteit vitattuk meg pár doboz Profi teasüti társaságában. A helyzet egyáltalán nem tűnt veszélyesnek. Aztán néhány telefon, és mire kiértünk a Szigetre, szám szerint ötven ember keringett ott, egy részük lecsapódva a kertben.

Az Ikrek a zenegépet kihangosították a kertben, így az éjjel még a rendőrök is ellátogattak hozzánk. A túlparton lakók panaszkodtak az elviselhetetlen zaj (értsd System of a Dan? miatt).
A két Novothny adott nekik némi füvet, erre távoztak. De lehet, hogy nem füvet, hanem pénzt. mindkettő illegális.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Négy nap nélküle? Egy nap is elég általában...

Névtelen írta...

De elpakoltunk legalább... vagy nem?

Névtelen írta...

mOST MÁR FEL IS ÉBREDTEM...
SYSTEM OF A DOWN, Kata...
Novothny Egy

Kata írta...

Jóvanna