2007. május 20., vasárnap

Embertervez - Pálmus érkezése

Az úgy volt, hogy már azt hittem végre lesz egy kis békességem, mikor olyan álnok lények, mint Bősze doktor meg IÁÁÁ Kunzler András, a fejükbe vették, hogy el kell engem takarítani Budapestről egy jó kis szanatóriumba, ahol kikúrálják az én tüdőgyulámat, amit úgy szedtem össze, hogy beugrottam Pálmus után egy viszonylag hideg tóba - Balaton - még márciusban.

Hihetetlen, hogy velem mindig történik valami, amit nem lehet felérni ép ésszel. De már akkor tudtam, hogy sohasemmi ENNÉL FONTOSABB nem történt velem.

Pálmus ugyanis - akkor még nem tudtam, hogy ő Pálmus, csak azt tudtam, hogy az a kb három éves csokibaba kislány valami nagyon nem euklidészit keres ott a tóban a nádas felé kalandozva - Pálmus szomjas volt, ez gyorsan kiderült, amikor a hatalmas, ragyogó, barna szemecskéibe néztem.

Toporzékolt és vérig volt sértve, amikor kicibáltam, rázta azokat a bongyor fürtjeit.

Azóta nekem tüdőgyulám van, ő meg egy intézetben várja a szüleit, akik nem jönnek. Én szoktam menni, meg Angel, ugyanis testületileg bele vagyunk szeretve.

A szolgálunk és félünk karhatalmi egyesület, amikor megjelent, annyit közölt velem, hogy Pálmus valószínűleg emberkereskedelem áldozata, hozhatták a világ bármely tájáról.

8 megjegyzés:

Boda írta...

Hogy bemászol a sásba egy akármilyen kislány miatt, az nem lepett meg.

De azt nehezen tudtam elhinni, hogy az a gyerek képes volt meglépni. Már beszél, nem?

Névtelen írta...

Ezzel bizonyitottnak tekintem, hogy valamifelesajatos ter-ido vortex osszpontosul korulotted.

Mas magyarazat nincs erre a merhetetlen sok idetlen sztorira korulotted.

Bar, ha jobban belegondolok, elveszett kislanyt mar Gyurcsany is talalt...

kgb

Toma írta...

Az hogy Vargakata korul torzul a ter, az az univerzum rendes mukodesenek jele. Az mar nem, hogy talal egy ilyen elveszett kisgyereket es kepes raaggatni egy olyan nevet, hogy PALMA. Ez mar belso deficit:))

Manna írta...

Szerintem, Kata drága, a Pálma nagyon is jó név. Ne törődjön velük.

Névtelen írta...

Én ha akarnék naponta tudnék találni elveszett és nyomorgó gyerekeket ebben az országban. Hogy Pálmus bemászott a Balatonba? Hogy Kata épp arrajárt? Mázlija volt a gyereknek. Sokuknak nincs ekkora.

Ignis Ardens írta...

Én úgy tudom, Pálmus nem beszél, egyelőre. Semmilyen nyelven nem hajlandó megszólalni.

Ignis Ardens írta...

És azért, ha megkérhetlek legközelebb mégse te mássz be a Balatonba.

Manna írta...

Pálmus valóban nem beszél, tegnap meglátogattuk, folyamatosan azon töprengek, azóta, mi legyen vele. Már kerestünk neki egy gyerekpszichológust.